23 August 2010

Di kala malam..

Jam laptop aku menunjukkan hampir jam 11.10 mlm..bagi sesetengah org, mereka menganggap mlm masih muda.. tp aku..??? aku dah ngantuk weii!!!~ tak tahan dah mata ni menahan pedih.. huhu..

pasepa ntah, ngantuk awai pulak hari ni.. tadi time terawikh pun, takat 8 ja mampu..ngantuk!~ *_* hmm, mst sebab aku tak tidoq langsung hari ni.. td lps subuh mana tdoq pun.. dok ngadap laptop ni ja.. pastu buat claim yg  PLKN tu.. yeayy!~ tak sabaq nk tunggu duit masuk.. tp, jenuh la.. 2-3 bulan lagi la gamaknya.. xpa2, mcm la tak pernah Azhani oiii...

ptg tadi plan, kononnya mlm ni nak explore la benda alah ni..maklumlah, saya budak baru belajar..haha.. tapi ni dah ngantuk nk explore mendanya?? takpa la, aku rasa mata aku ni semakin memanggil2 untuk tdoq.. ishh.. takdan dan aiihh.. "Malam masih muda" kata sesetangah org.. ya ka mlm masih muda..? aku tgk kat luaq nun ayam, kucinn pakat tdoq abih dah pun.. bulan pun apa kurangnya.. sudah mula menarik selimut untuk tdo..


maka.. aku rasa, aku pun kena tdoq jgk ni.. mata dah kuyu.. adehhh.. tapi aku nak abiskan jgk menulis ni.. al-maklumlah, POYO skt sbb baru ja kan berkecimpung dlm dunia IT yg serba canggih ini.. ;p

ok la, selamat malam, selamat bersahur & selamat berpuasa...~ ^_*



p/s : nak call beyonce' terchenta dulu sblm titon.. ^_^

2 comments:

  1. Hi Azhani...Waa..dah ada blog..nt add blog i dlm block list u ye..u punye i dah add..sesama la ktr blaja berbelog...he..

    http://www.tufazcollection.blogspot.com/

    ReplyDelete